چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اقلیم حضور تو ...

سلام

دلم می خواد برات بنویسم، قربون صدقه ات برم ، ثبت کنم این روزهای قشنگ رو ... ولی هی نمیشه ... نمی دونم چرا ... ولی حالا بی خیال ... الان اومدم بنویسم ... بنویسم از این روزهای آخر فروردین ... الان آخر شبه دوشنبه است ... به عبارتی وارد سه شنبه ۲۷ فروردین شدیم،  شنبه و یکشنبه دو بار با هم مفصل حرف زدیم ... از اقلیم حضور همدیگه لذت بردیم ، کلی کل کل کردیم و خندیدیم ... از سفر اروپا گفتی که قراره به زودی بری... بعدش گفتم کی میای ببینمت؟ کلی مسخره بازی درآوردی و سعی کردی قانعم کنی که باید خیلی برات هزینه کنم تا بیای ... کلی مهارتهای زندگی یادم دادی ... گفتم خوابت رو دیدم... کلی وقت از ته دل خندیدیم به خوابهای من و دیگران ... گفتم توی خواب بقیه نرو ... فقط بیا توی خواب من ...درباره ی مکالمه مون پست نوشتی و من غرق لذت شدم ...چی بهتر از این؟! 

ترجمه اون ترانه یونانی رو پیدا کردم و چقدر لذت بردم ... اسمش موج بود و چقدر هماهنگی داشت با حس من و اون عکسهای جزیره تو ... انگار تمام معانی اون ترانه رو قبلا درک کرده بودم بدون اینکه بفهمم چی میگه ... 

حضور تو همه ی لحظات منو پر کرده ... با تو نفس می کشم لحظه به لحظه ... بوی تو توی مشاممه ... صدای خنده هات همه ی وجودم رو به وجد میاره، چی بهتر از این که صدای خنده هامون درهم بپیچه ؟  چند لحظه هر دومون از ته دل بخندیم و به صدای خنده های همدیگه گوش بدیم ...

دلم شونه ات رو می خواد ... سر بذارم روی شونه ات ... چشمام رو ببندم... بوت رو نفس بکشم ... صدای قلبت رو بشنوم ...و تو آروم حرف بزنی ... نجوا کنی ... و آروم آروم هر دو به خواب بریم ... 

  • ۹۸/۰۱/۲۷
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی