چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرسه بزن...

توی این روزهای آلوده دلم گرفته بوده...

امروز دو تا کتاب خریدم. از یکی شون ۵۰ صفحه خوندم و مشتاقم بقیه اش رو بخونم...

دلم تنگه... دلم تنگه ولی چه میشه کرد؟

امروز توی شهر کتاب ف رو دیدم... باهاش قرار گذاشتم برای فردا

دلتنگ و خسته ام... 

امروز یه داستان کوتاه دیگه نوشتم...

باید بیشتر بخونم،بیشتر بنویسم....

نفس من گره خورده به یک تب تند تو ...

  • ۹۸/۱۰/۰۴
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی