چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بازم زده به سرم ... خل شدم ! بازم رفتم وبلاگ قبلیم رو می خونم ... خیلی لذت بخشه اون احساسات و حرفها و نوشته های آزاد و رها ... خیلی کیف می کنم نوشته هام رو می خونم ... هی دلم می خواد بعضیاش رو برم بذارم توی فیس بوک ولی هرچی فکر می کنم میبینم نمیشه ! نمیشه اینا رو در ملا عام منتشر کرد ! 

امروز برای ناهار خونه ی مادرشوهرم بودیم ... عصر هم رفتیم سیتی سنتر ... کلی راه رفتیم ... کمی خرید کردیم ... بعدشم شام خوردیم و اومدیم خونه .

خسته و داغونم ... دلتنگم ... ولی دیگه واقعا عقلم قد نمیده که باید چیکار کنم ...

دلم می خواد عاشقونه هام رو منتشر کنم ولی نمیشه انگار ...

  • ۹۶/۰۸/۰۵
  • رها رها

نظرات (۱)

  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • دلتون را یک‌دل کنید.
    یا آره یا بیخیال...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی