چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فقیر ...

هیچوقت نتوانستم راضی ات کنم، هیچوقت نتوانستم خوشحالت کنم . اندوه بزرگی است برایم ...

همه ی سالها را مرور کردم ... هیچوقت راضی نبودی، هیچوقت با شگفتی نگاهم نکردی ... 

با همه ی تمنایی که در دل دارم دیگر نمی خواهم ببینمت ... می ترسم با دارایی هایم بسنجی همه ی اشتیاقم را ... 

من فقیرم ، فقیرم و جز عشق تو در دل هیچ چیز دیگری ندارم...

امروز زیر آسمان خوابیدم ... به حرکت ابرها نگاه کردم ، بی خیال و رها ... 

  • ۹۸/۰۱/۲۸
  • رها رها

نظرات (۱)

خودت رو دست کم نگیر.تو بی نهایت چیز خوب داری.وقتی خودت،خودت رو دست کم می گیری از بقیه چه انتظاری داری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی