چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دلتنگتم عزیزم....

امروز پنج شنبه ۱۱ فروردین بود. همسرم هنوز سرفه می کنه و منم کمی صدام گرفته و گاهی سرفه می کنم. 

عید داره تموم میشه و ما همش خونه بودیم این چند روز. 

دارم توی اینستا پست می گذارم و می خوام امسال خودم باشم آزاد و رها‌...

دلتنگ هستم. همین چند دقیقه پیش با وینگولی چت کردم. براش عکس فرستادم. درباره کاپشن حرف زدیم و خندیدیم. گفت امیدوارم خیلی گرم باشه. گفتم هر وقت بپوشم یاد تو میفتم. 

دلتنگ هستم و دارم فکر می کنم چرا مردم دنیا تفاوت ها را نمی پذیرند. چرا هنوز خیلی چیزها توی دنیا درک نمیشه؟ چرا بعضی از ما انسان ها اینقدر تنها و غریب هستیم؟ چرا باید اینقدر رنج بکشیم؟ 

خدایا خودت پناه همه آدم هایی باش که تنها هستند و درک نمیشن....

  • ۰۱/۰۱/۱۱
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی