چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

من مطمئنم اگه توی هر کشور دیگه ای بودم حالا یه جوری استعدادهام بروز بیرونی پیدا کرده بود ... ولی در این کشور عزیز و خوشگل هیچ کاری پیش نمیره ... همش محدودیت و محدودیت ... بهترین مدرسه ها و بهترین دانشگاهها درس خوندم و استعداد زیادی داشتم و دارم که ازش هیچ استفاده ای نشده و همش هرز رفته .... هیچ جا بهمون اجازه فعالیت و خلاقیت ندادند ... کلا حروم شدیم ... از بین رفتیم ... به درک ! به جهنم ! 

کلا ما بازماندگانیم ... نسل سوخته ... در عشق ناکام ... در کار و فعالیت و همه چی ناکام ... 

نمی خوام ناله کنم ... تنها کاری که واقعا سالها و سالها دوست داشتم و دارم نوشتن بوده ... اگه تا اخر عمر بتونم فقط و فقط اون چیزی که دلم می خواد رو بنویسم و یه اثر ماندگار از خودم باقی بگذارم عالیه .... نباید دلسرد بشم ... باید بنویسم ... باید ادامه بدم ... حتی اگه امکان چاپش توی ایران نباشه ، احتمالا خارج از کشور میشه چاپش کرد ... یه داستان بی نظیر و عالی .... باید عزمم رو جزم کنم و بنویسمش و تمومش کنم ...

  • ۹۶/۰۴/۱۳
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی