چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

میام دوباره ...

این روزا خیلی الکی الکی سرم شلوغ شده و مشغله دارم ... گاهی از خستگی و دلتنگی و کلافگی می خوام بمیرم ولی نیومدم اینجا بنویسم ... هنوز به دوستهام خبر ندادم که اینجا می نویسم . ولی قصد دارم کم کم برم خبرشون کنم و شروع کنم نوشتن رو ... نوشتن حالمو خوب می کنه ... نوشتن باعث میشه خودمو و احساسات و افکارم رو پیدا کنم ... باعث میشه تخلیه ی روحی روانی بشم ... 

چند روز مشغول جشن نامزدی خواهرزاده ام بودم ... 

هنوزم پسرم رو توی مدرسه ی مورد نظرم ثبت نام نکردم و کلی اعصاب و انرژیم برای همین کار رفته ... امروز صبح تا ظهر دوباره دنبال مدرسه های مختلف بودم ... دو جا که مدرسه های خوبی هم هستند گفتند بیار پرونده اش رو تا ثبت نامش کنیم . پسرم باهوشه و معدلشم خوبه ... ولی یه جا یه مدرسه ی معروفتر رو دنبالش بودم که گفته تا اخر هفته بهتون خبر میدیم ...

الانم جایی برام کار پیش اومد دوباره برم به کارم برسم دوباره میام اخرشب مفصل تر می نویسم ...

واقعا نمی خوام نوشتن و وبلاگ نویسی و روزانه نویسی رو کنار بذارم ... باید هر روز بنویسم ... میام دوباره ...

  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی