چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

منه بدون عشق ...

عاشق بودن خیلی به آدم انرژی میده ... و خب معلومه برای کسی که همیشه عاشق بوده ، سخته عشق رو کنار گذاشتن ...

این مدت شور عاشقی از وجودم رفته ... خیلی وقتها خسته و بی حوصله هستم ... از کارهای تکراری خسته شدم ... ولی خب سعی می کنم خودم رو به بی خیالی بزنم و عمر رو سپری کنم ... 

نمی دونم چرا نوشتنم نمیاد ! تابستونیه آرامش ندارم ... بچه ها تا ساعت یک و دو نصف شب بیدارند و تلویزیون روشنه ... از اونطرف صبح اول وقت کلاس دارند و باید بلند بشیم و بدو بدو بریم کلاس ... خودم هم کلاس پیلاتس دارم اول وقت ... 

کلا وقت و آرامش و تمرکز ندارم ... ولی باید کم کم وقت بذارم و ذهنم رو سر و سامون بدم و بیشتر بنویسم ...

  • ۹۶/۰۵/۱۰
  • رها رها

نظرات (۱)

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    بیاین تبادل دنبال کردن داشته باشیم
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی