چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دلتنگم ... حوصله ام سر رفته ، نمی دونم باید چیکار کنم ... هی سرم رو به کارهای خونه گرم می کنم ... 

امروز سعی کردم یه ذره دیگه داستانم رو بنویسم ... کمی نوشتم ... ولی زود خسته شدم ! کلا انگار بی هدف شدم ! دیگه هیچی برام مهم نیست ... 

اگه یه فیلم خوب داشتم می نشستم میدیدم الان ... ولی فیلم هم ندارم ...

امروز ته چین مرغ و بادمجون پختم ... خوشمزه شده بود ...

فردا ولی نمی دونم چی بپزم !

  • ۹۶/۰۵/۱۱
  • رها رها

نظرات (۱)

داستانت از همه بهتره
کاملش کن 
عالی میشه
پاسخ:
لطف داری دوستم. هنوز وقت نکردم بنویسم دوباره. انشالله تا چند روز دیگه وقت کنم مینویسم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی