چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

گور پدرش ...

چند روز مسافرت بودیم ... اردبیل خوش گذشت... مقبره ی شیخ صفی و دریاچه ی شورابیل و شهر سرعین ... سرشیر و عسلهای خوشمزه ... کبابها و ماستها و دوغهای محلی ... آب و هوای دل انگیز ... همه خوب بودند ...

سه تا کتاب خوب خریدم از اردبیل که مشتاق خوندنشون هستم ...

مشغله و گرفتاریهای زندگیم زیاد شده ... خسته میشم گاهی ... دلم استراحت می خواد ولی نمیشه ... هنوز ریخت و پاش های سفر جمع نشدند ... هنوز دارم لباس می شورم ... 

از لحاظ احساسی و حال و هوای عاشقی به بن بست رسیدم ... دیگه عاشق هیشکی نیستم ... دیگه دلم برای کسی تنگ نمیشه ... یه جورایی حتی پشیمونم بابت اون همه احساسی که خرج آدمای اشتباهی کردم ... حالا دیگه هیشکی برام مهم نیست ...برای آدمها ارزش قائلم و بی تفاوت نشدم . ولی دیگه احساس عاشقونه ای خرج کسی نمی کنم ... همه چیز در حال عادی و نرمال و انسانیت ... دیگه هوای عاشقونه ای به سرم نمی زنه ... 

حتی از ماجراها و حرف و بحث های سیاسی و فرهنگی هم منزجر شدم ... دیگه حالم از همه چی به هم می خوره ... چند روز بحث سر حجاب آزاده نامداری ، چند روز ژن خوب پسر عارف ، چند روز حرفهای لیلی گلستان ، بعدش دختر خلخالی .... 

همش مسخره بازیه به خدا ..... همه شون نون به نرخ روز می خورند ... حالم به هم می خوره از بحث های روشنفکری .... اخه من یه زمانی با خیلی از اینایی که الان ادعا دارند از دور یا نزدیک حشر و نشر داشتم ، همون مریم شبانی که الان رفته با فاطمه صادقی مصاحبه کرده رو 20 ساله می شناسم ... از همون روزایی که جوجه دانشجویی بیش نبود ... فریبا داوودی رو می شناسم که یه زمانی چادر سرش بود و خودشو داشت جر می داد که نماینده مجلس بشه ... دخترش رو ... دامادش رو ... همه شون از هر طرف باد بیاد همون طرف می رند ... همه شون هم نون معروفیت یا خانواده شون رو می خورند ... اینا همش زر زر الکیه که من کاری به پدرم نداشتم و خودم رشد کردم و بزرگ شدم و فلام و بهمان ... خانواده و پدر و مادر و ارتباطات تاثیر داره در رشد کردن یه نفر ... توی ایران همه جا پارتی بازیه ... پدر با نفوذ داشته باشی کلی از راه رو رفتی ... حالا هرکسی که باشی ! پسر عارف باشی ، یا دختر ابراهیم گلستان ، یا دختر صادق خلخالی ، یا دختر هاشمی رفسنجانی ....  اون بدبختی که یه پدر کارگر و در به در داره خودشم بکشه به پای اون آدمای دارای ژن خوب نمی رسه !!!!! مگر اینکه انقلاب بشه و یهو بچه کارگرا به قدرت برسند ! 

اینجا درد و دل کردم وگرنه همه جا ساکتم و توی دلم میگم گور پدر همه شون .... حتی گور پدر اونی که من یه زمانی عاشقش بودم و با همین کله گنده ها می گشت و نون به نرخ روز می خورد ... اونم ژن خوب داشت .... 

  • ۹۶/۰۵/۲۱
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی