چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دل بهانه گیر ...

دلتنگم ... بی تابم ... تمرکز ندارم ... کتاب "خانوم " مسعود بهنود رو دستم گرفتم و دارم می خونم ولی حواسم پرت و پلاست ... دو سه صفحه می خونم ، بیتابم ... بلند میشم یه سری به گوشیم می زنم ، می دونم خبری نیست ... ولی همینطور الکی هی یه سری به تلگرام می زنم ، یه سری به فیس بوک .... هیشکی برام پیامی نخواهد گذاشت ، کسی دلتنگم نیست ، کسی بهم فکر نمی کنه ...می دونم ... ولی خب دلم داره بهانه گیری می کنه ...هرچند دیگه محل نمیذارم به دل بهونه گیرم ... دلم دیگه داره تمرین می کنه مودب و متین باشه ... 

دیروقته ... خوابم گرفته ... هیچ مرهمی بهتر از خواب نیست ... 

  • ۹۶/۰۵/۲۳
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی