چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خواب ابدی ...

سلام عشقم !

نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده ... مثل دیوونه ها شدم ...بی تابم ... خسته ام ... دلم می خواد زندگی تعطیل بشه ... دنیا تموم بشه ... بسه دیگه ... بسه دیگه اینهمه در به دری ... اینهمه دلتنگی ... اینهمه خستگی ... 

برام دعا کن ... دیگه نمی دونم چی بگم و چیکار کنم ... هیشکی حرف آدمو نمی فهمه ... هیشکی نمی فهمه چه سخت و تلخ و کشنده است این دوری ... دلم یه خواب ابدی می خواد توی آغوش تو ... سر بذارم روی شونه ی تو و بخوابم و دیگه بیدار نشم ...

  • ۹۶/۰۶/۰۷
  • رها رها

نظرات (۱)

:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی