چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کجایی رفیقم ؟

هنوز به این وبلاگ عادت نکردم و باهاش زیاد حال نمی کنم ... برای همین کمتر می نویسم .

از اون طرف بیشتر وقتها توی تلگرام برای دوستام می نویسم و این باعث شده کمتر وبلاگ بنویسم...

ولی می دونم که همین وبلاگ نویسی بهتره ... هنوزم لذت می برم از خوندن وبلاگهای قدیمیم ...

دیشب یعنی شب عید قربان مهمونی مفصلی گرفتم ... هم تولد دخترم رو برگذار کردم و هم پاگشای  عروس و داماد جدید بود ...

مهمونی به سلامتی گذشت ولی خیلی خسته شدم ...

این شهریوریه خیلی مشغله دارم ... هفته ی دیگه هم جشن عقد دخترخواهرمه ... انشالله این کارها به سلامتی طی بشه از اول مهر بچسبم به خوندن و نوشتن ...

  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی