چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰
نمی دونم چی شد که رها کردم روزانه نویسی رو ... وبلاگ نوشتن رو ...
دلم تنگ میشه برای نوشتنهای رها ... 
کلا وبلاگ نویسی نابود شد انگار ... دیگه کسی سراغ وبلاگ نمیاد و هیچ جا هم انگار مثل وبلاگ نمیشه ...
مشغله هام زیاد شده ، دیگه نه وقت دارم روزانه نویسی کنم و نه داستان یا مطلب درست و حسابی می تونم بنویسم ! عملا هیچ !
اگرم بخوام چیزی بنویسم توی فیس بوک می نویسم ...
ولی اونجا نمی تونم راحت بنویسم که حالم خوبه یا بده ... نمی تونم حرف دلم رو راحت بنویسم ... 
  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • رها رها

نظرات (۱)

  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • وبلاگ‌‌نویس‌هایی همچون من، باز برگشتیم...
    خیلی‌های دیگه هم همچنان دارن ادامه می‌دهند...
    اما به‌ظاهر شاید رونق اولیه را نداره...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی