چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

girl !

Is there anybody going to listen to my story ,

آیا کسی می خواهد قصه ام را بشنود ،

 

All about the girl who came to stay ?

حکایت آن دختر که آمد تا ماندگار شود ؟

 

She’s the kind of girl you want so much it makes you sorry ,

او از آنجور دخترهایی است که هرچه بیشتر بخواهی اش ، بیشتر مآیوست میکند

 

Still you don’t regret a single day ,

حتی یک لحظه هم افسوس نمی خوری

 

Ah , girl … girl …

آه ، دختر   ، دختر 

 

When I think of all the time I’ve tried so hard to leave her ,

وقتی فکر میکنم چگونه چندین بار سعی کرده ام ترکش کنم

 

She will turn to me and start to cry ,

رو به سویم میکند و گریه سر میدهد

 

And she promises the earth to me and I believe her ,

و این بار دیگر قول حتمی میدهد و من باورش میکنم

 

After all there’s time I don’t know why ,

عاقبت روزی رسید که من هم سردرگم شدم

 

Ah , girl … girl …

آه ، دختر   ، دختر 

 

She’s the kind of girl who puts you down

او از آنجور دخترهایی است که توی ذوقت میزند

 

When friends are there , you feel a fool ,

وقتی دوستان جمعند ، احساس احمقانه ای به تو دست میدهد

 

When you say she’s looking good ,

وقتی می گویی خوش قیافه شده ای

 

She acts as if it’s understood ,

جوری رفتار میکند که انگار این را  همه میدانند

 

She’s cool , cool , cool ,cool ,

او بی احساس است ، بی احساس ، بی احساس ، بی احساس ،

 

Ah , girl … girl …

آه ، دختر   ، دختر 

 

Was she told when she was young ,

آیا وقتی کوچکتر بود به او گفته بودند

 

That pain would lead to pleasure

که سرانجام درد به خوشی می انجامد

 

Did she understand it when they said ,

آیا او توانست بفهمد که

 

That a man must break his back to earn his day of leisure ,

یک مرد کمرش می شکند تا یک روز فراغت پیدا کند

 

Will she still believe him when he’s dead ?

آیا پس از مرگ آن مرد باورش خواهد کرد ؟

 

Ah , girl … girl … .

آه ، دختر   ، دختر 

 

I want her and I need her and yes I realy love her

من میخوامش، بهش نیاز دارم آره واقعا عاشقشم

 

She is so much to me this girl

من شیفته اون شدم

 

And when I’m away from her I realy miss her

و وقتی از اون دورم دلم واقعا براش تنگ میشه

 

She is so much to me this girl

من شیفته اون شدم.


  • ۹۶/۱۱/۱۶
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی