چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دست نیافتنی

گاهی خیلی حس دلتنگی و سردرگمی دارم ... جوری که انگار اصلا حوصله ی زندگی کردن ندارم ! حوصله ندارم به کارام برسم . ولی آخرش میبینم چاره ای نیست و بلند میشم به کارام می رسم . 

گاهی میگم خوش به حال اونایی که خیلی سرخوش هستند و غرق دنیا و زندگی هستند ... یعنی فقط هر روز حواسشون به اینه که چه تیپی بزنند و چه ژستی عکس بگیرند و بذارند توی اینستا ... خب خوبه که اینجوری اینقدر سرخوش هستند و اینجوری غرق این چیزای الکی ... من خوب نیستم که دست شستم از دنیا ... که هیچی نمی خوام و زیاد چیزی برام مهم نیست . فقط یه چیز برام مهمه که اونم دست یافتنی نیست ... 

  • ۹۷/۰۲/۱۸
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی