چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

صدایش ...

در خواب صدایت را شنیدم ... به وجد آمدم ... بلاتکلیف بودم که چه کنم ؟ بیایم سلام و احوال کنم ؟ یا همانجا دورتر بایستم و فقط صدایت را بنوشم ؟ 

این عجیب ترین حس دنیاست ... دلت برای صدای کسی پر بزند که تو را نمی خواهد ... سهم تو شنیدن صدایش باشد در خواب ... حتی در خواب هم با او هم کلام نشوی ... دورتر بایستی و به صدایش گوش کنی ... به صدای خنده هایش ... کنار کس دیگری نشسته است و دارد با هیجان حرف می زند ... 

  • ۹۷/۰۲/۲۹
  • رها رها

نظرات (۲)

  • هوای باروونی
  • فکر میکنم حس دردناکیه.😔
    و درد ناک تر از اون که حتی خوابشم نبینی و مجبوری همش خیال ببافی😏
    +حال دلتون خوب 🙂
    پاسخ:
    اوهوم ... خیلی سخته ...
    مرسی ... حال دل تو هم خوب عزیزم
  • هوای باروونی
  • ممنون.  دعا کن برام که داغانم😅😐😐😶
    🌷 چو تخته پاره بر  موج رها رها رها من😔🙃
    پاسخ:
    عزیزم ... امیدوارم خدا دلت رو شاد کنه ... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی