چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مرام رفاقت

قدیم تر ها رسم و رسوم رفاقت مشخص بود . رسم و رسوم عاشقی هم ... اصلا قدیم ترها رسم و رسوم هر کاری معلوم و مشخص بود ... اینقدر همه چیز درهم برهم نشده بود ... در هر موقعیتی می دانستی باید چه کار کنی ... ولی حالا روزگار جوری شده که دیگر درست تشخیص نمیدهی که باید چه کنی در هر موقعیت و جایگاهی ...

قدیم ها رفیقها برای هم درد و دل می کردند ، رفیق ها برای هم سنگ تمام می گذاشتند ، رفیق ها همه جا و همه وقت پشت و پناه هم بودند ، مثل کوه پشت سر هم می ایستادند ، مهربانی و صداقت را تا ته تهش می رفتند ... از جان خود می زدند برای رفیق ... مرام داشت رفاقت ... 

دلم برای رفاقت تنگ است ...

  • ۹۷/۰۳/۱۵
  • رها رها

نظرات (۱)

چرا؟ 
چرا اینجوری شده؟ به ما رسید وا رسید؟
پاسخ:
نمی دونم والا ... روزگار عوض شده انگار ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی