چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سلام !

این پست رو دارم می نویسم که ببینم این وبلاگ مخاطبی داره یا نه ! 

آیا کسی یا کسانی هستند که پیگیر این وبلاگ باشند و بهش سر بزنند ؟!

آیا کسی اینجا هست ؟!

اگه اینجا رو می خونید خوشحال میشم یه کامنتی بذارید و بگید که هستید ... یا بگید که چرا این وبلاگ رو می خونید ؟ توی این دوره زمونه ای که هزار جا هست برای خوندن و وبلاگها دیگه رونقی ندارند ...

همین !

  • ۹۷/۰۳/۲۹
  • رها رها

نظرات (۱)

سلام. من گاهی اوقات وبلاگتون رو می‌خونم...
پاسخ:
سلام دوستم . ممنون که هستی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی