چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اول صبحه و بیدار شدم و دارم به ناهار ظهر فکر می کنم ! اینکه چی بپزم ؟! هی فکر می کنم و یهو یادم میاد که خیلی وقته الویه درست نکردم . بچه ها هم دوست دارند . تصمیم می گیرم الویه درست کنم . یه سینه ی مرغ از فریزر بیرون میذارم . بعد هم باید پسرکم رو بفرستم بره از سوپری محل ، نان ساندویچی و خیارشور بخرد ... تخم مرغ هم باید بگویم بخرد . باید یک نگاهی بیندازم توی یخچال تا ببینم دیگه چیا ممکنه نداشته باشیم یا کم باشه ... 

دارم برای صبحانه چایی دم می کنم . فکر می کنم که دلم می خواد چاییم معطر باشه ... با دارچین ، یا هل یا بهار نارنج ؟! هوس بهار نارنج می کنم . چند تا پر بهار نارنج رو میریزم توی قوری و چایی رو دم می کنم . بوی بهار نارنج که بهم می خوره یاد خوابگاه می افتم ... یاد روزهایی دور ...20 سال پیش ... خوشمزه ترین چایی های دنیا را توی خوابگاه می خوردیم . نجمه ، از شیراز بهار نارنج می آورد . همیشه چایی مان معطر بود ... زمستانها دارچین می ریختیم توی فلاکس چایی ، بهارها ، بهار نارنج ...

بوی بهار نارنج مرا می برد به روزهای خوش جوانی ... به روزهای خوش 20 سالگی ... 

خرداد امسال هم دارد تمام می شود ... بهار هم دارد تمام می شود ... چه عجله ای دارند این روزها و سالها برای رفتن و رفتن و رفتن ... 

چای با عطر بهارنارنج دم می کشد ... یک لیوان چایی خوشرنگ و خوشبو کنار دستم است ... دلم کره و حلورده می خواد برای صبحانه ... یک لقمه کره و حلورده آماده می کنم و می گذارم کنار لیوان چایی ...

این روز اواخر خرداد را ثبت می کنم در وبلاگم ... کاش بیایی ...

  • ۹۷/۰۳/۳۰
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی