چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دلم برایت تنگ است ... خیلی تنگ ... 

می روم ایمیل های چند سال پیش را می خوانم ... ایمیلهایی که با عشق برایت نوشته ام و جوابی دریافت نکرده ام ... پشیمان نیستم از نوشتنشان ... لذت می برم و به خودم آفرین می گویم ... چه خوب که اینقدر رها ، عشق را فریاد زده ام ... 

دلتنگی هایم را می گذارم اینجا ... توی این وبلاگ ... باید بروم غرق بشوم در روزمرگی های زندگی ... بروم ظرف بشویم تا بلکه دلتنگی ها زیر آب شسته بشوند و بروند ... گفتم اینجا بنویسم که یادم باشد چطور هر روز با دلتنگی و پریشانی سر و کله می زنم ... شبها یکجور دیگر و روزها یکجور دیگر ...

  • ۹۷/۰۳/۳۰
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی