چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

محتاج ...

هیچی بد تر از دلتنگی نیست . اینکه در حال نابود شدن باشی و هیچ کاری هم نتونی بکنی ... 

به درک که دلار 8000 تومن شده .... به درک که توی این کشور شادی و امید نیست ... به درک که کلا دنیا جای خوبی برای زندگی کردن نیست ...

چه فایده دنیایی که تو توش نباشی ؟!

چه فایده تابستون بشه و تو رو نبینم ؟!

چه فایده که هی فصل و سال و ماه عوض بشه و تو هیچ کجاش نباشی؟!

اگه تو بودی ، دنیا قشنگ بود ... دنیا رنگ داشت ، عشق داشت ، امید داشت ...

تو که نباشی دنیا هیچی نداره ... یه زندان بیشتر نیست ... 

بدجور رخساره نهان کرده ای ای عشق ! حتی دیگه به خوابم هم نمیای ... توی خواب داشتم یه جایی رد می شدم ... یه لحظه فکر کردم صدات داره میاد ... برگشتم نگاه کردم ... به نفر رد شد ... فکر کردم تو بودی و صدای تو ... رفتم دنبالش ... نگاهش کردم ... تو نبودی !

حتی مدل خوابهام هم اینجوری شده ! اینکه حتی صداتم به خوابم نمیاد ... نه صدا داری و نه تصویر ...

الان یادم اومد که یه فایل صوتی کوتاه دارم ازت ... یادم باشه برم امروز پیداش کنم و چند بار هی صدات رو بشنوم ...

ای عشق ! تو مرکز جهانی ... جهان داره دور تو می چرخه ... تو نباشی ، هیچی دیگه نمی خوام ... بیا و دنیا را رنگ و نور بپاش ... محتاجم به تو ... محتاج ...

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی