چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خواب ...

دیشب ، اصلا خوب نخوابیدم . نمی دونم چرا اینجوری شده بودم ... شب تا صبح خوابهای چرت و پرت دیدم و هی از خواب پریدم و هی نشستم به در و دیوار نگاه کردم که چه خبره ؟! من چمه ؟! چرا خوابم نمیبره ؟ چرا تا چشمهام روی هم میره خوابهای عجیب غریب می بینم ؟!

هیچی دیگه ... صبح شد و ساعت 8 هم با صدای تلفن بیدار شدم ... تازه خواسته بودم مثلا دم صبح یه ذره بخوابم ... الانم گیج و ویجم ...

تا یک ساعت دیگه هم جایی کار دارم و باید از خونه برم بیرون ... خدا کنه امروز همش خواب آلود نباشم ... برم برسم به کارام ... بعد میام بازم می نویسم انشالله ...

  • ۹۷/۰۴/۱۹
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی