چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چرا ؟!

رفاقت قصه ی عجیبیه ... اصلا نمی فهمی چی میشه که با یه نفر رفیق میشی ... یه آدم غریبه چطوری میاد توی دلت میشینه ؟! چطوری نفوذ می کنه توی فکر و روح و دل و قلبت ؟! چه اتفاقی میفته که اون رفیق میشه رفیق فابریک ؟! چی میشه که تمام قد پشت سرش می ایستی ؟! چی میشه که این رفاقت ریشه میده و روز به روز ریشه هاش قوی تر و گسترده تر میشن ؟! 

یه رفیق قدیمی پاره ی تن آدم میشه ... 

و بعد یه اتفاق دردناک ... خیلی دردناک ... اینکه نفهمی چی میشه که یهو رفیق ازت دست می کشه ... که دیگه رفیق نیست ... که یهو بی دلیل ازت دل بکنه و بره ... بی هیچ توضیحی ... داغ خیلی سنگینیه ... اینکه براش پیام بدی و بگی : هنوز رفیقی ؟! 

هیچی جوابت نده ... 

دیگه چه حرفی میشه زد ؟!  کاش حداقل توضیحی می داد ... کاش می فهمیدم که چرا ... چرا کنار گذاشته شدم ... چرا رفیقم رو از دست دادم ... چرا ؟!

  • ۹۷/۰۴/۱۹
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی