چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

روز آخر تیر ...

امروز رفته بودم دندان پزشکی ... 

دلم می خواد بنویسم ولی نمی دونم چی بنویسم ! از دورهمی ها که با دوستام میرم بگم ؟! یا از مشکلات خانوادگی سین ! اینکه دو روز پیش اومده بودند خونه ی ما تا مشکلاتشون رو حل و فصل کنیم ! 

کلا دنیا و زندگی گاهی خیلی خنده دار و مسخره میشه ... 

امروز عصر عجیب دلم هوس غذاهای خوشمزه کرده ! مثلا حواسم رو جمع کردم که پرخوری نکنم و یه رژیم ملایم داشته باشم ، ولی امروز انگار رژیم اینا حالیم نیست ! دلم پیتزا می خواد ... پفک نمکی ... تخمه ... آجیل ...

دلم سکوت و آرامش می خواد ... این روزای تابستون که بچه ها بیشتر توی خونه هستند و هی تلویزیون روشنه و هی با هم حرف می زنند و توپ هی وسط سالن در حال خوردن به اینور و اونور هست دیگه اعصاب معصاب ندارم ... بیشتر عصرا یه برنامه ای برای خودم ردیف می کنم و از خونه می زنم بیرون ... ولی امروز خسته ام و می خوام توی خونه باشم ... دلم می خواد بچه ها برند بیرون و من توی سکوت و آرامش باشم برای خودم ... 

چند تا داستان کوتاه نوشتم ، می خوام انشالله کم کم بشینم سر و سامانشون بدم ... بلکه هم چاپشون کردم ...

  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • رها رها

نظرات (۲)

هوم... بیرون رفتن بعدازظهرا خوبه
پاسخ:
آره ... 
  • سراسر گنگ
  • سلام مشتاقم برای خوندن داستان هاتون البته از این جهت که با نقدشون باعث بشم زود چاپ نکنید که بعدا وقتی چاپ کردید بهترن ها رو چاپ کنید
    پاسخ:
    سلام . مرسی! چه خوب ... باشه اگه نوشتم بیایید نقد کنید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی