چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

خوشحالم ...

هیجان زده ام ... نفسم بالا نمیاد ... بالاخره جواب دادی ... همین امروز ... یعنی یکشنبه 14 مرداد ... نت امروز قر می اومد ... بعداز ظهر هرکاری کردم گوشیم وصل نشد . بی خیال شدم . یه ایمیل دیگه برات فرستادم . عصر هم هزار تا کار داشتم و رفتم دنبال کارام . غروب وقت کردم بیام سراغ گوشیم . نت وصل شد . در کمال ناباوری دیدم دو تا عکس قشنگ برام فرستادی ... معلومه توی سفری ... اروپا ... بعد فهمیدم کدوم شهر و کشوری ... مخ و مغزم بازم قاتی کرد ! البته ایندفعه از خوشحالی ... هیجان زده شدم ... مدتی توی هپروت بودم ... هی نفس عمیق کشیدم ... ظهر برام فرستاده بودی عکسها رو ... همون وقت که نت گوشیم وصل نمی شد ... همون وقت که من برات با لبتاب ایمیل فرستادم ... 

خوشحالم ... خوشحالم ... خدا راشکر ... امیدوارم به زودی بتونم باهات حرف بزنم ... صدات رو بشنوم ... خدا را چه دیدی ... شایدم به زودی اومدی ایران ... شاید اومدی و دیدمت بعد از سالها ...

دوستت دارم ... منتظرتم ... بیا ... زود بیا ...

  • ۹۷/۰۵/۱۵
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی