چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

جمعه / چوب گلف ...

دیشب فیلم چوب گلف رو دیدم . کره ای و محصول 2004 . خیلی قشنگ بود ... خیلی لذت بردم ... عشق رو توی سکوت به تصویر کشیده بود ... حس کردن روح معشوق ... یکی شدن باهاش ... موسیقیش هم خیلی قشنگ بود ... کلا لذت بردم اساسی ... در ضمن یاد پستهای یه نفر هم افتادم ! کسی که مطمئنم از همین فیلم تاثیر پذیرفته بود و چند وقت پیش پستی نوشت که همین فضا رو به تصویر می کشید ... مطمئنم برای یه نفری نوشته بود ... هی از چوب گلف و چوب بیس بال یاد کرده بود ... 

امروز جمعه بود و خونه بودیم . خواهرشوهرم بچه اش به دنیا اومد امروز صبح ... 19 مرداد ... یه دختر فسقلی ... بعدازظهر رفتیم بیمارستان ملاقات ... بامزه بود فسقلی خانم که تازه به دنیا اومده بود ... با اون همه سختی که مادرش و اطرافیان کشیدند ... خدا کنه پاقدمش خوب باشه براشون ...

صبح تا ظهر هم کلی خونه تکونی کردم و بشور و بساب ... حسابی خسته شدم ... عصر دوش گرفتم و خوابیدم ... 

هیچی دیگه ... دنیا امن و امان ... از عشق جان هم خبری نیست ... 

  • ۹۷/۰۵/۱۹
  • رها رها

نظرات (۲)

😆😆😆😅😭😎😎 هیچی واسه گفتن ندارم وبلاگ منو دنبال کن و ببین http://kodom.blog.ir
کنجکاو شدم فیلمو ببینم...
 قدم نو رسیده هم مبارک! الهی بختش بلند و سرشار از خیر و نیکی باشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی