چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دنیای غریب ...

گاهی می خوام ناامید بشم و بگم دیگه روزهای خوبی در راه نیستند ... ولی بازم با خودم کلنجار میرم و میگم : نه ! این حرف رو نزن ! همیشه امید داشته باش . روزهای خوب شاید یهو از راه برسند ... 

غروب چهارشنبه رفتیم خونه ی خواهرشوهرم ... بچه اش دو روز بیمارستان بوده برای زردی و کلی اذیت شدند ... 

دنیا همچین جای قشنگی هم نیست ... ولی خب بازم آدمها ، بچه به دنیا میارند ... زندگی ادامه داره ...

دلم گرفته و سطح ارتباطم با آدمها رو پایین تر آوردم ... کلا دنیای غریبی است ... 

تنهایی ... تنهایی ... تنهایی ...

  • ۹۷/۰۵/۲۵
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی