چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

جیگرتو برم ...

بعضی روزا اینقدر کار دارم و خسته میشم که شب دیگه حس توی تنم نیست ... مثل امروز ... یکشنبه 28 مرداد ... 

الان اخر شبیه اومدم سراغ نت ... یه ذره فکر کردم که ببینم دلم می خواد چیزی بنویسم یا نه ؟ بلاتکلیف بودم ... آخرش گفتم بذار همینا رو بنویسم ...

اومدم برات یه ایمیل دیگه بزنم ولی تردید داشتم ... می خواستم اینجوری شروع کنم که الهی جیگرتو برم ! چرا جوابم رو نمیدی ؟ چرا من نمی فهمم تو چته ؟! مگه من چی گفتم ؟ چیکار کردم ؟ 

بعد گفتم ولش کن ... این حرفها رو هزار بار گفتم و جوابی نگرفتم ... بهتره هیچی نگم ... دیگه حوصله و اعصابم نمیکشه ! تو می دونی که عاشقتم ... ولی باید بگم که وقتی این رفتارها رو داری اعصابم رو به هم می ریزی ... یه وقتایی خیلی از دستت عصبانی شدم ... حتی سعی کردم خودم رو قانع کنم که ازت متنفرم ! یا یه جوری به خودم بگم که بی خیالش ... که ولش کن ... فکرش رو نکن ... ولی آخرشم می دونم که نمیشه ... گاهی فکر می کنم فراموشت کردم و برام اهمیتی نداری و دیگه فایده نداره ... ولی بعد بازم میبینم نمیشه ... ولی بازم همیشه غمهای دنیا میاد سر دلم ... البته گاهی هم الکی الکی شاد میشم ... خیلی روحیه و احساساتم بالا پایین داره ... 

الانم خسته ام و تمرکز ندارم و درست نمی فهمم دارم چی می نویسم ... ولی واقعیتش دیگه خیلی خسته ام ... قصد هم ندارم هی پاپیچت بشم ... خلاصه به یه جایی رسیدم که دیگه حوصله ی حرف زدن با هیشکی رو ندارم ... تو هم هر جور عشقت میکشه عزیزم ! اگه دلت تنگ شده و دوسم داری که بیا ... اگرم حسی بهم نداری که هیچی ... خیالت راحت ! من همیشه قربونت میرم ... فدات میشم ... عکست رو نگاه می کنم و میگم : جیگرتو برم ! 

  • ۹۷/۰۵/۲۸
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی