چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ماه مهر هم رسید و چند روزشم رفت ... همچنان پرمشغله و گرفتار و دلتنگ و خسته ام ... 

دیشب تا صبح مثل همیشه خواب میدیدم ... توی خوابهام هم انگار همش دلتنگ بودم و اشک می ریختم ... یه خوابهای عجیب غریبی می دیدم ... شب قبلشم خواب دیدم که دارم باهات حرف می زنم . انگار اومده بودم خونه ات ، هی سعی می کردی زیاد بهم محل ندی ، اخرش اومدم بغلت کردم و گفتم : خره ! تو مال منی ... اینقدر ادا نیا ...

دیشبم خواب میدیدم رفتم شمال و یه پلی رو دیدم و یه اسمی هم داشت و بعد هی فکر کردم من اینجا رو قبلا دیدم و یادم رفته و بعد فکر کردم توی بچگی اومدم اینجا و هی داشتم خاطراتش رو برای اطرافیانم می گفتم . 

وقتی بیدار شدم فهمیدم اونجا شمال نبود ! اسم اون پل اسم کوچه ی دانشگاه و خوابگاهمون بود ... 

خوب شد فعالیتای سیاسی رو گذاشتم کنار ... خوب شد از همه فاصله گرفتم همون سالها ... الانم بازم خوب شد که از همه فاصله گرفتم ... ولی تو رو بدجور کم دارم ... تو رو بدجور از دست دادم ... تویی که از توی خوابها و خیال و رویام بیرون نمیری ... 

یاد نشست اصفهان افتادم و اینکه من نیومدم و بعد اومدی برام تعریف کردی ... با چه آب و تابی ... 18 سال گذشته از اون روزا ... ولی یک ذره هم تصویرش برام کمرنگ نشده ... 

گور پدر سیاست ... گور پدر همه ی تاریخ ... فقط عشقی که بین من و تو بود ... فقط اشکهای تو ... فقط اون همه حس قشنگ ... کاش می شد اون همه عشق رو هدیه بدم به مردم و تاریخ ... کاش می شد بگم که چقدر لذت بردم ... امیدوارم حالت خوب باشه ... امیدوارم هنوز دلت گرم باشه از عشق ... امیدوارم نام و یادم دلت رو گرم کنه ... 

چشمهام رو می بندم و روحم رو می فرستم سمت تو ... بیاد بالای سرت ... وقتی توی خواب ناز هستی تماشات کنه ... قشنگ ترین من ...

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی