چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دیشب داشتم فکر می کردم دلم می خواد یه فیلم خوب ببینم این روزا ... یه فیلم که با سلیقه ام جور دربیاد ...

امروز صبح دیدم یه نفر درباره فیلم بلو ولنتاین نوشته ... فکر کردم جالب باشه و دوستش داشته باشم ...

اینو اینجا نوشتم که یادم باشه سر فرصت بیام بلو ولنتاین رو دانلود کنم و ببینم ...

اینم جالب بود که نوشته بود ماها اصولا یه فیلمی که دوست داریم و چند بار میبینیمش برای پر کردن جای خالی کسی هست که دوستش داریم ... اینم درست می گفت ...من چند تا فیلمی که دوست دارم و چندین بار دیدمش رو دقیقا برای خاطر اونی که دوستش دارم می بینم ... دنیای غریبی است کلا ... بعدا بازم می نویسم در این باره ...

  • ۹۷/۰۷/۰۸
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی