چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این روزای اوایل مهر خیلی سرم شلوغ بوده ... اونقدر که حسابی خسته میشم و وقت نمی کنم یه ذره لذت ببرم از این هوای دلبر ... چند روز توی مدرسه دخترکم بودم . سه روز توی هفته هم که پیلاتس میرم . بعدازظهرها هم که ببر و بیار بچه ها یا خرید خانه یا کارهای متفرقه ... اینکه دلم لک زده برای یه روز که از صبح تا شب هیچ کاری نداشته باشم و توی حال و هوای خودم باشم و برم یه ذره توی پارک محله مون بشینم و پاییز رو ، ماه مهر رو نفس بکشم . امیدوارم هفته ی دیگه یه روز یان فرصت رو گیر بیارم و برای خودم خوش باشم .

توی ارتباط با دوستام دیگه اصلا نمی دونم کیو می خوام و کیو نمی خوام ... گاهی توی تلگرام برای دوستام حرف می زنم ولی بعدشم میگم بابا بی خیال ... این حرفها برای فاطی تنبون نمیشه ! گوشیم که چند هفته است به فنا رفته و فعلا از دست واتس اپ و اینستاگرام راحت بودم ! مونده یه تلگرام و فیس بوک که گاهی با لبتاب یه سری می زنم ... گاهی میگم کاش همینا هم نابود می شد کلا از همه چی دور می شدیم و راحت . نه دیگه خبر می خوندیم و نه جر و بحث می شد بین ملت و نه من می رفتم سر و دم حرفها رو بگیرم و یه چیزی بگم . کلا می پیوستیم به عدم ...

حالا هم بعداز ظهره و می خوام برم با خیال راحت بخوابم امروز ... امیدوارم به جایی برسم که دنیا رو آب ببره ، منو خواب ببره ... هاها

  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی