چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

الان ساعت 8 صبح چهارشنبه 25 مهر سال 97 هست . 

یادم اومد که دیرم شده و باید برم برای ثبت نام ورزش!

ولی اومدم چند تا نکته مهم رو بنویسم که یادم نره و برم . بعد درباره شون بیشتر فکر کنم و مطالعه کنم و بنویسم .

دیروز یه نفر کتاب " در جستجوی زمان از دست رفته " مارسل پروست رو بهم معرفی کرد و یه جورایی خیلی به نظرم جالب اومد . دیشب یادم رفت درباره اش بخونم . خوابیدم و صبح زود خوابهای جالب و عجیبی دیدم . خواب دیدم رفته بودم مسافرت مثل زمان دانشجویی که تنها می رفتم . البته انگار با دوستهای دبیرستانم بودم . سفر با قطار بود . برگشتنه داشتیم به مقصد نزدیک می شدیم که یه هواپیما رو در حال سقوط دیدیم . اونقدر نزدیک بود که فکر می کردیم الان میفته روی سر ما . انگار ما توی قطار در حال حرکت بودیم ولی هواپیما رو به وضوح می دیدم . خیلی نزدیک و واقعی . اخرشم هواپیما یه ذره اونطرف تر از ما سقوط کرد و ما چقدر ناراحت شدیم و استرس داشتیم که این هواپیما مال کجا بود و کیا توش بودند . بعدشم رسیدیم به مقصد و مامان اومده بود پیشوازم . از دوستهام شادی رو به وضوح یادمه که کنارم بود و باهاش حرف می زدم . بعد انگار به یه کشف جالبی از زمان رسیده بودم . انگار دنیاهای موازی و مسئله ی زمان رو کشف کرده بودم و برام لذت بخش بود ...

الان یه مطلبی درباره ی مسئله ی زمان از نظر پروست خوندم ... انگار تعبیر خواب من بود ... کلا حس می کنم دارم یه چیزایی کشف می کنم و باید مثل پروست خودم رو حبس کنم و بنویسم ... بنویسم و زمان رو برگردونم ... ثبتش کنم ... نذارم فرصت از دست بره ...

یه نفر دیشب برام پیام فرستاده بود که خیلی سرم شلوغه سرکار ! ناله نکن خودم زنگ می زنم بهت ! (:

  • ۹۷/۰۷/۲۵
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی