چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چند روزه حرف زدن و نوشتنم نمیاد ! واقعیتش نمی دونم چی بگم و بنویسم ! انگار همون بهتره که ساکت باشم و حرفی نزنم . 

توی انجمن مدرسه رای اوردم دوباره . هفته ای یکی دو روز مدرسه هستم . 

زانوهام تازگی خیلی درد می کنند . رژیم رو دارم همچنان ادامه میدم . خدا کنه راحت و زود وزن کم کنم . 

اوضاع خونه خیلی بد شده ... چند روزه هی رفتیم خونه دیدیم ولی هنوز که قسمت نشده ... یا ما نمی پسندیم یا به پول ما جور درنمیاد ! 

حوصله ی حرص و جوش ندارم ... گاهی دلم می خواد هیچ کاری نکنم و فقط بشینم فیلم ببینم یا کتاب بخونم ...

همین !


  • ۹۷/۰۸/۰۲
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی