چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یکشنبه 13 ابان

این روزا نمی دونم چرا دیگه حس نوشتن نداشتم . هر روز خیلی مشغله دارم ... 

سعی کردم نگاهم به زندگی طنز و شاد باشه و هی الکی ناله نکنم ... 

چند روز پیش رفتیم کوه صفه و بعدشم رستوران شهرزاد ...

دو سه روز پیش هم با دوستام رفتیم هتل کوثر برای صبحانه ...

امروزم 13 ابان بود و شروع تحریم ها ! ببینیم دیگه بدتر از اینم میشه یا نه !

توی مدرسه ی دخترم امروز جشن بود و بهشون جایزه دادند و با کیک ازشون پذیرایی کردند . من اصلا یادم نمیاد روزهای دانش اموز قدیما چه جوری بود ... فکر کنم فقط همش فریاد می زدیم مرگ برامریکا ! 

الانم دارم تخمه می شکنم و حرف دیگه ای هم ندارم !

  • ۹۷/۰۸/۱۳
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی