چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امشب دلتنگ بودم ... تا دیروقت نشستم و زل زدم به صفحه ی مونیتور ... دلم می خواست چیزی براش بنویسم ... دلم می خواست باهاش گپ بزنم ... ولی هرچی فکر کردم دیدم فایده نداره ! چیزی بگم جوابمو نمیده و ممکنه بدتر دور بشه دوباره ... هیچی نگفتم و دلتنگی هام رو توی دل و قلبم نگه داشتم ... ساعت حدود 2 نصف شب ... فردا سه شنبه است ... کلی کار دارم ... بهتره برم بخوابم و دلتنگی هام هم به خواب برند ... شاید خوابشو ببینم ... 

خاطرات دور هم دست از سرم برنمی دارند ... کاش الان اینجا بود و تا صبح حرف می زدیم ... شاید دم دمای صبح بی هوش می شدیم ... شیرین ترین خواب دنیا ...

  • ۹۷/۰۸/۲۲
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی