چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هیچ ...

زیبای من ! چه حکایت از فراقت؟! 

چه بگویم که دیگر توانی برایم نمانده است، تسلیم شده ام ..‌. تسلیم همین ناچاری  ... تسلیم همین تکرار مکررات ... تسلیم بی تابی های تو ... تسلیم ناتوانی ات در حرف زدن ... مدل تو همین است و من می فهمم... کاش ... هیچ... هیچ نمی خواهم جز بودنت ... جز صدای خنده هایت ..‌. اگر برایت قابل تحمل بود بیا تا ببینمت ... اگر نتوانستی هم هیچ ... 

  • ۹۸/۰۱/۲۸
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی