چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اهلی

دلم تنگ است ... حالم خوب نیست ... کم آورده ام ...سرما خورده ام ... جسمی و روحی داغون هستم ... کاش بیایی و آرامم کنی ... کاش بیایی و دلداریم بدهی ... چقدر نشانه می فرستی ؟؟؟ حواسم هست ... فکر نکن که نمی فهمم ... گزارش چشمهایت ... عکسها ... پرنده ی حرم رضوی ... تسبیح گلی ...شعرهای حافظ و حضورت که چقدر نزدیک است ... تاکید جمله ی " آدمها بی دلیل سر راه هم نمیان " ... لب تاب قدیمی ... عکسهای قدیمی ... نوشته های قدیمی ...

چرا اینقدر از نور گفتی؟ چرا اینقدر از پرنده گفتی ؟ نخستین پرنده ی عاشق کی بود ؟ چرا پر زدی و رفتی اخه ؟

بیا و شادی رو بهم برگردون ... بیا و لبخند رو بهم برگردون ... بیا بگو بی خیال بابا !

یادته می پرسیدی کی داره کیو اهلی می کنه ؟؟؟ اهلی شدیم همه ... تو همه رو اهلی خودت کردی ...

مواظبت کن از من ... مواظبم باش ... کمکم کن ... کمک کن بگذرم از این مرحله ... برام دعا کن پرنده ی تیزپرواز ... 

  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی