چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تنهایی همیشگی

من همیشه تنها بودم ... همیشه هم تنها خواهم بود ... اصلا همه ی آدمها تنها هستند ... بعضیا این تنهایی رو بیشتر درک می کنند ، بعضیا کمتر ...

خب به درک ! به جهنم ! دنیا تا بوده همین بوده ... تنها هستم و هیشکی دوسم نداره ... هر کسی هم میگه دوستت دارم ، دروغ میگه ... همه خودشون و منافعشون رو بیشتر دوست دارند . عشق ناب و خالص ندیدم هیچوقت ...

 

کسی این وبلاگ رو می خونه آیا؟

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • رها رها

نظرات (۱)

همه ی آدمای روی کره ی زمین تنها یک نسخه از اون ها وجود داره و مثل اثر انگشتاشون تک هستن، پس این حس تنهایی عجیب و غریب هم همه تجربه می کنن. بدیش اینه که بعضی وقتا آدم حس میکنه پشتش خالیه ولی بازم دوست داره توی همون تنهاییش بمونه.

امیدوارم همیشه از ته دلت شاد باشی :) بدون اینکه بقیه تاثیری توش داشته باشن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی