چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ماه آبان هم شروع شد! می بینی چه تند تند می گذرند روزها و ماه ها و سالها؟! گاهی اصلا باور نمی کنیم چقدر زود گذشته و فصل و ماه و سال عوض شده...

امروز صبح کلی پیاده روی کردم و با مرضیه حرف زدم... 

می دونی انگار آدم باید هی چرخه ی دوستان و اطرافیانش را تغییر بده... یا فصلی کنه! انگار نباید زیاد و دراز مدت با افراد محدودی سر و کله زد. انگار خسته میشیم از دست هم! یا باید فرصت بدیم تا دوباره دلتنگ بشیم و دلمون اون آدمها و اون فضاها و حرفها را بخواد دوباره... برای همین سعی می کنم رابطه ام را با دوستانی که دارم هی کم و زیاد کنم و تغییر بدم. 

یکی از دوستام چند تا فیلم بهم معرفی کرده. گذاشتم توی لیست که هر روز یکی رو ببینم. دیشب یکی اش رو دیدم. امریکایی بود و مال 2006 . فیلمی نبود که خیلی خوشم بیاد و کیف کنم ولی سرگرم کننده بود. فیلم های قوی و درست و حسابی را همه را دیدم انگار! همین فیلم های معمولی مونده که فقط برای سرگرم شدن خوبه... 

این روزها فکر می کنم باید سکوت و صبوری را تمرین کنم... برای خودم یه چالش دو هفته ای تعریف کردم... ببینم چی میشه... امیدوارم به نتایج خوبی برسم.

برم یه فیلم دیگه دانلود کنم و ببینم... 

  • ۰۰/۰۸/۰۱
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی