چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

صفای خودم...

این چند روز افتادم به بشور و بساب و کلی کار کردم‌....

امروز پدرشوهر گرامی بعد از چند وقت با یه جعبه شیرینی اومد بهمون سر زد.... دعوت کردیم که فردا بیان اینجا....بلکه رفع کدورت بشه.... دیگه امید به خدا....باید فردا صبح زود بلند بشم و پخت و پز بنمایم... امیدوارم خدا بهم صبر و تحمل و گذشت بده که بتونم سپری کنم این روزها را... سر و کله زدن با مردمان این دوره و زمونه خیلی سخت شده... هی دارم روی خودم کار می کنم که دیگه به حرفهای دیگران اهمیت ندم و کار خودم را بکنم. 

این چند روز خیلی آرام تر بودم و مفیدتر برای خودم و زندگیم. به خودم قول دادم دیگه وقت نگذارم برای آدم های اشتباه. 

خودم را دوست دارم و با خودم مهربان تر از همیشه خواهم  بود... 

زنده باد خودم! زنده باد آرامش و صفای دل قشنگ خودم....

  • ۰۰/۰۸/۲۰
  • رها رها

نظرات (۱)

سلام.

خیلی خوبه که در رفع کدورت های خانوادگی پیش قدم شدید.

موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی