چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

امروز دوشنبه اول آذر است... آخرین ماه پاییز هم شروع شد و می دانم چشم بر هم بگذارم پاییز زیبا هم تمام شده است...

هنوز حالات مختلف دارم... گاهی دلتنگ و پریشانم... گاهی آرام و در صلح... گاهی عاشق و گاهی فارغ... گاهی ساکت هستم و گاهی پرحرف...

گاهی دلم برای نوشتن تنگ می شود و گاهی می گویم بی خیال...

دوستانم هنوز گاهی تشویقم می کنند برای نوشتن و می گویند فقط برای دل خودت بنویس و نه هیچ کس دیگر...

ولی من دیگر هوسی برای نوشتن و چاپ کردن و یا خوانده شدن ندارم... اینقدر دنیا بزرگ و اینقدر آدم ها مشغله دارند که دیگر گوشی برای شنیدن و چشمی برای خواندن ندارند.

منم حرف خاصی ندارم. حرف های خاصم هم قابل گفتن نیست.... درک نمی شود و همان بهتر که گفته نشود. 

وینگولی دارد می آید تهران. دیروز دلم خواست بروم و ببینمش. می دانم سخت است ولی دلم خواست دلم را به دریا بزنم و بروم و بیایم. نمی دانم می شود یا نه. ولی دیروز بهش گفتم سعی می کنم که بیام. حالا ببینم تا دو هفته دیگه چی میشه. اگه جواب داد و شد هماهنگ بشم باهاش که یه روز میرم و میام. 

دنیا خیلی کوتاه و سخت و کوفتی هست و من دیگه خیلی خسته ام... گاهی روزها شادتر هستم و امیدوارتر، گاهی هم دلزده از همه چی... گاهی خیلی میرم توی هپروت و حالم بد میشه... گاهی هم فکر می کنم من ماموریتی دارم توی این دنیا و باید سعی کنم در صلح و آرامش باشم و به دیگران هم آرامش بدم.

ولی هیشکی تلاش نمی کنه که به من آرامش بده....نمی دونم شایدم من خوب نمیبینم. 

امروز یکی از دوستان درباره قلب سلیم نوشته بود و برام جالب بود. حس کردم باید سعی کنم قلبم را در صلح و آرامش و آشتی نگه دارم.

درود و سلام بر قلب سلیمم ...

  • ۰۰/۰۹/۰۱
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی