چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سلام بر خودم!

خود عزیزم خیلی دوستت دارم...خیلی بهت افتخار می کنم....خیلی خوشحالم که اینقدر مهربان و عاشق و در صلح هستی... خیلی بهت افتخار می کنم که اینقدر صبور و آرام و با گذشت هستی....

دوستت دارم مهربون خوش قلب‌‌.‌..

الان یهو دلم خواست برای خود قشنگم بنویسم... دلم خواست به خودم بگم که چقدر مهربان و دوست داشتنی هستم. چقدر حس خوب دارم و چقدر حس خوب به دیگران منتقل می کنم. از خودم سپاسگذار هستم... از خدا متشکرم که چنین قلبی به من داده. 

خدایا! خدای مهربان و عاشق! ممنونم که منو مثل خودت مهربان و عاشق آفریدی تا مثل خودت بخشنده باشم و همه را دوست بدارم و مثل تو به همه یکسان مهربانی کنم. مثل خودت، مثل خورشید نور بتابانم...مثل تو دل بدم به همه....

خدایا قلب منو پر از عشق خودت بکن. کاری کن دیگه از دیگران انتظار نداشته باشم. کاری کن دیگه منتظر توجه و حرفهای با محبت یا تایید کننده دیگران نباشم. خدایا منو بی نیازم کن. خودت دوستم داشته باش. خودت بهم توجه کن... خودت باهام مهربونی کن....اینقدر سیرابم کن که دیگه احتیاجی به دیگران نداشته باشم. خدایا قلبم را در صلح و آرامش با خودم و همه جهان هستی قرار بده. خدایا منو در آغوش خودت بگیر و ازم حمایت کن. خدایا خودت همه کس من باش. خدایا خودم رو سپردم دست تو. ازم محافظت کن. ازم حمایت کن. سرافرازم کن. بهم آبرو و عزت بده. وقتی دست تو توی دستم باشه دلم قرصه... و دیگه کم نمیارم....

خدایا دوستت دارم! مواظبم باش. بوس به روی ماهت! 

  • ۰۰/۰۹/۰۲
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی