چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

عصر رفتم توی پارک محله پیاده روی. خیلی هوا پاییزی و و قشنگ بود. همه درختها برگهاشون زرد شده و در حال ریختن. کمی راه رفتم. دم غروب بود و چراغ های سبز و قرمز و آبی لابه لای درختها روشن شدند. خیلی فضا شاعرانه و قشنگ شده بود و حسابی لذت بردم.

داشتم برای یکی از دوستانم ویس می فرستادم و یه چیزایی براش تعریف می کردم و توضیح می دادم. بعد که صدای خودم را شنیدم خیلی برام جالب بود و یهو یاد خاطرات بیست سال پیش افتادم که با واکمن صدای خودم رو ضبط می کردم توی محوطه باصفای خوابگاه....

به دوستم گفتم همه چیز در تغییر هست و آدم باید هر چند وقت یکباری این تغییرات را مشاهده کنه و متوجه اش بشه....

ذات آدم ثابت می مونه، یه سری از اخلاق ها و ویژگی های آدم جزو خمیره ی آدم هست و زیاد تغییر نمی کنه. ولی یه سری شرایط محیطی عوض میشه و شکل رابطه ها تغییر می کنه... آدم باید خودش را با این تغییرات هماهنگ کنه و بپذیره. بپذیره که همه چی عوض شده....

خلاصه از هوای پاییزی حسابی لذت بردم و کلی راه رفتم و موسیقی گوش کردم و بعدش اومدم خونه.

امروز مربای به هم پختم. توش هل و گلاب هم ریختم..... 

این روزها تغذیه سالم و متنوعی دارم. انواع دمنوش را درست می کنم و می خورم. عرق بیدمشک خریدم و گاهی اضافه می کنم به دمنوش ها....

زندگی همینه دیگه... راه رفتن... ورزش کردن... لذت بردن از هوای پاییزی... رسیدگی به گل و گیاهان آپارتمانی، نوشتن... موسیقی گوش دادن... غذاهای خوشمزه و مقوی پختن... 

ما که نمی دونیم فردا هستیم یا نه... نمی دونیم یک ماه دیگه هستیم یا نه... پس باید هر لحظه و هر روز را لذت برد و خوب زندگی کرد.

اینم یه شعر تقدیم به تویی که شاید یک روزی اینجا را بخونی:

دوستت دارم!

این را می گویم برای روزی که شاید نباشم

یک روز پاییزی سرد و برگریزان

دلتنگی و غربت...

دلت برای من تنگ شده و راهی به جایی نیست

کلماتم فریاد می زنند

صدایم در گوش ات می پیچید

زمان از دست رفت

بهار رفت، تابستان عرق ریزان گریخت

و پاییز با دلبری قدم زد و از پیش چشمانمان دور شد

زمستان ولی در راه است...

  • ۰۰/۰۹/۰۷
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی