چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امروز یکشنبه 28 آذر... پاییز داره تموم میشه... هوا بارونی بود امروز. صبح رفتم توی بارون پیاده روی... بعدشم یه مانتو و یه کت رو بردم دادم خیاط برام جادکمه بزنه... دارم از روزهای عادی و زیبای زندگی لذت می برم.

مهمونی و تولد پسرم هم خداراشکر به خوبی برگذار شد. وقتی غرق زندگی و شور زندگی میشم خیلی حالم بهتره... تغییرات کوچک در خانه و زندگی...

دوسه روز پیش رفتیم خرید. جاشمعی خریدم... عود خریدم... وقتی بوی عود می پیچه توی خونه خیلی حس خوبی پیدا می کنم...

همه آدم ها در تغییر هستند و منم الان در حالت بهتری از زندگی قرار گرفتم. خوشحالم به این رهایی رسیدم. الان نسبت به پارسال در شرایط بهتری هستم. از یک وابستگی رها شدم. کلی لاغر شدم. سالم تر هستم. خیلی ها هم تشویقم کردند که آفرین و چقدر خوشتیپ تر شدی. سبک زندگی و تغذیه و گذر روزانه ام را تغییر دادم. تصمیم دارم بازم ادامه بدم و هر روز پیاده روی و ورزش را داشته باشم. تغذیه سالم و مفید داشته باشم. به ظاهر خودم و زندگیم هم بیشتر برسم. متنوع تر لباس بپوشم. توی خونه هر چند وقت یکبار با تغییرات کوچک شادی و تنوع ایجاد کنم. 

دیگه هیچوقت خودم را وابسته عاطفی به شخص یا گروهی نکنم. آزاد و رها باشم و از زندگی لذت ببرم.

خلاصه که خداراشکر و مرسی از خودم! خود رها و پویایم...

آدم ها از تکرار و در جا زدن خسته میشن... خودم هم همینطور... چند وقت با یه آدم سر و کله بزنی و هی حرف تکراری بزنه و مشکلات تکراری داشته باشه دیگه کم کم خسته میشی! میگی اه اینم که همش ناله می کنه... یا اه اینم که همش حرفهاش یه مدله... یا فقط دغدغه یه چیز یا یه کار را داره. بعد دیگه جذابیتی نداره حرف زدن باهاش. 

آدمی جذابیت داره که تازه به تازه ، نو بشه... در حرکت باشه... مثل رودخونه جاری باشه... در تغییر و بهتر شدن باشه... توی یه مسئله یا مشکل گیر نکنه هزار سال... و من دارم این چیزها را تمرین می کنم. دارم تلاش می کنم آدم جدیدی بشم... آدم رشد یافته تری بشم... جوری که اگه کسی بعد از چند ماه یا چند سال منو دید و باهام حرف زد ببینه و بفهمه و حس کنه که تغییر کردم. تغییرات مثبتم مشهود بشه... در همه زمینه ها... 

حتما یه برنامه برای خودم می نویسم و چند تا هدف کوچک و بزرگ برای خودم می گذارم که در چند ماه و چند سال بعدی بهشون برسم...

پیش به سوی آدم بهتر و رشد یافته تر و جدیدتری شدن... 

می دونم خیلی بهتر تر و قشنگ تر و خوشتیپ تر و فرهیخته تر و با کلاس تر و مهربون تر و درجه یک تر خواهم شد. هاهاها... قربون خودم هم میرم! به یاد ایام قدیم... هاهاها... 

  • ۰۰/۰۹/۲۸
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی