چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

خوندن شعر خوب خیلی حالم را خوب می کنه... فریدون مشیری را خیلی دوست دارم... توی نوجوانی فکر کنم اولین بار شعر کوچه اش را خوندم... خیلی دوست داشتم...

و بعد توی دوران دانشجویی "زهر شیرین" چه خاطره ی شیرینی شده برام... اونقدر شیرین که هزار بار مزه مزه اش کردم و درباره اش نوشتم و به بقیه گفتم...

بعدها شعرهای مختلفش را خوندم و لذت بردم هر بار... مثلا بهترین بهترین من.... یا خیلی شعرهای دیگه اش...

می خوام این چند روز زمستان بازم بخونمش... بازم لذت ببرم... 

خدایا شکرت برای این روزهای قشنگ... روزهایی که دارم با آرامش لذت می برم و زندگی می کنم. مرسی! دمت هم گرم! 

دل من دیر زمانی است که می‌پندارد

«دوستی» نیز گلی است

مثل نیلوفر و ناز

ساقه‌ی ترد ظریفی دارد

 

بی گمان سنگدل است آن‌که روا می‌دارد

جان این ساقه‌ی نازک را

                       دانسته

                          بیازارد.

"فریدون مشیری"

  • ۰۰/۱۰/۰۱
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی