چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

امروز سه شنبه 14 دی 1400 است. به همین تندی دارد نیمی از دی ماه هم سپری می شود. وسط همین کارهای روزمره و گفتن ها و شنیدن ها...

خداراشکر که هنوز سالم و سرزنده ایم. 

وزنم تقریبا ثابت مانده مدتهاست ولی به خاظر ورزش و پیاده روی قشنگ حس می کنم کلی سایز کم کرده ام. شکمم کوچکتر شده. بازوهایم عضلانی تر شده. خلاصه خوشحالم. باید به همین روند ادامه بدم تا بلکه هم کمی دیگر وزن کم کنم و هم اندام ورزشکاری پیدا کنم.

امروز هوا آفتابی است. نور خورشید افتاده توی خانه و روی گلها. دارم دم نوش چای ترش می خورم. گاهی دلم می خواهد همینجوری دستم را زیر چانه ام بگذارم و خیره بشوم به آسمان... به گلها... به آرامش زندگی که خرامان در گذر است. 

دیشب درباره اختراع یکی از دوستان قدیمی گفتم که سالهاست خارج است. حنجره مصنوعی درست کرده برای تولید صدا. همان که قلم طنز خوبی هم داشت. کمی درباره اش گفتیم و خاطراتش را مرور کردیم. 

خب انگار نمی دانم از چه بگویم! دوستانم همه خوب هستند. زندگی در جریان است. و من هر روز دارم فکر می کنم باید به چه کارهایی برسم. به خصوص صبح تا ظهرها بیشتر عجله دارم که به کارهایم برسم. نمی توانم بی خیال بنشینم و زل بزنم به زمین و زمان!

همین! بروم برسم به کارهایم!

  • ۰۰/۱۰/۱۴
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی