چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

امروز شنبه ۱۸ دی است. 

دیشب گفتی که من اشتباه می کنم و همه را با مقیاس خودم می سنجم و اینجوری نیست که من گفتم. 

منم گفتم اره شاید اشتباه می کنم! 

کلا دیگر حرفهایت را نمی فهمم. کلا دیگر نمی شناسمت. و این غم بزرگی است. ولی باید بپذیرم و رد بشوم. باید بپذیرم زمانی خیلی نزدیک بودیم و درک متقابل. ولی الان دور دور هستیم و چیزی از آن آشنایی و درک متقابل و دوست داشتن نمانده است. باید قبول کنم دیگر نمی فهممت. سکوت کنم و تلاش نکنم برای درک کردنت. باید تمام کنم. رها کنم کسی را که دیگر نمی شناسم. 

خداحافظ آشنای دیروزها و غریبه ی امروزها... دوستت داشتم و خاطرات خیلی خوبی برایم به جا گذاشته ای و همه ی درد من از همین است. از همان خاطرات خوشی که صاحبشان گم شده است و دیگر پیدا نمی شود. 

همین. در نهایت اندوه....

  • ۰۰/۱۰/۱۸
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی