چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیلی از آدمها را وقتی تحویل می گیری فکر می کنند با عرض معذرت یه گوهی هستند! زود جوگیر میشن. باید زد لهشون کرد و محل شون نداد تا ادب بشن.ادب هم نشن به درک. حداقل جون ما از دستشون راحته. برند با هر کسی می خوان حرف بزنند و هر خری می خواد قربون شون بره! برای هر کسی می خوان ناز کنند یا نکنند!

الینور چند بار به من گیر داد که تو نازخر داری! تو خودت رو لوس می کنی که نازت رو بکشند. نفهمیدم اصلا منظورش چیه! امروز هم گیر داد که من اعصاب نداشتم و اگه قدیما بود یک روز هم نمی تونستم باهات دوست باشم یا هم اتاقی. منم گفتم خدارا صد هزار مرتبه شکر که با تو دوستی ای نداشتم. وگرنه جنگ اعصاب بود!

وینگولی و الینور شدند هر دو تا لنگه ی هم! دقیقا نسخه ی کپی برابر اصل! بعد جالبه هر دو ادعا دارند مثل اون یکی نیستند! در صورتی که هر دو دقیقا دارند یکجور رفتار می کنند.

جالبه قبلا الینور می خواست سر به تن وینگولی نباشه! حالا انگار توی موضع و جایگاه اون قرار گرفته و فقط منو می کوبه! منم واقعا دیگه هیچ کدوم شون برام ارزشی ندارند. 

چند روز پیش هم گفتم دیگه برام مهم نیستند. فقط به عنوان دوستان قدیمی براشون آرزوی شادی و سلامتی دارم. همین. نه چیزی ازشون می خوام و نه دیگه می خوام ببینمشون و نه توقع همدلی و دوستی و عشق ازشون دارم. 

اگه خودشون را هم رشته رشته کردند دیگه دلم براشون نمی سوزه. آدم های مغرور کله شقی که فکر می کنند خدا هستند! 

کلا توی این زندگی آدم نباید خودش را با هیشکی درگیر کنه. هرچی آزاد تر و رها تر باشی و سرت به کار خودت باشه بهتره... 

برم کتاب جدیدم رو بخونم...

  • ۰۰/۱۰/۲۰
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی