چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تمام.

باید در روح خودم رها باشم....باید مسلط بشوم بر این رنج ها...باید دوام بیاورم...نباید ضعف نشان بدهم. باید قوی باشم و دهان کجی کنم به کسانی که مرا ضعیف فرض کرده اند. 

واقعیت این است که اصلا برای دیگران هیچ اهمیتی ندارد. با تو هستم الینور! اصلا برای دیگران مهم نیست که من و تو چه رنجی داریم می کشیم. اصلا متوجه نمی شوند. هر کسی حواسش به زندگی خودش و مسائل خودش است. 

امشب در دل شب فکر کردم برایت بنویسم. ولی بعد دوباره منصرف شدم. گفتم فایده ای ندارد و بهتر است سکوت کنم و بگذرم. چون واقعا دیگر تو را نمی شناسم. برایم غریبه شده ای. نمی دانم هدف و انگیزه ات چیست. نمی دانم چه مدلی هستی. برای همین بهتر است دیگر هیچ نگویم و بگذریم. توی فکر و خیالم می توانم هر مدلی دلم خواست با تو حرف بزنم. ولی در دنیای واقعیت بهتر است سکوت کنیم و بگذریم. 

تمام

  • ۰۰/۱۰/۲۷
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی